taget av http://sbv.blogg.se

FAKTA:
Smeknamn: Prest, potata, potatis, Elen, Pellen 
Födelsedag: 9 april
Bor: I ett hus 
Arbete: Skolan

FAVORIT…
Färg: Vet inte, typ svart, rosa, mörkblå
Plats: Hemma ;)
Drog: mobil:p
Fordon: bil, buss, tåg, flygplan? 
Film: Barnhemmet :D 
Djur: katt såklart! 
Affär: Bikbok, h&m, ginatricot, JC
BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln:
haha, alltid, spegeln är en nära kompis xd
Gnälla: nej, inte vad jag vet?
Skrika: kanske ibland, kan ju hända ;)
Sova: haha, vet inte om jag är trött gör jag väl det :)
Drömma mardrömmar: nej, inte ofta jag gör det
Försöka vara annorlunda: nej, är mig själv!
Klä dig i svart: oftast?
Hata folk: nej, men kan hända.
Lita på folk: ja, litar på alla jag säger saker till, oftast
NÄR…
Åt du senast:
kladdkaka för typ 1 timme sen 
Läste du en bok senast: jadu..
Var du på konsert senast: länge sen tror jag
Svor du senast: idag
Klagade du senast: minns inte
Är det sommar: snart för syrenen blommar nu :D
VEM…
Saknar du:
några kanske?
Rörde dig sist: linus tror jag eller Fia ;)
Fick du sms från senast: Simon :)
HAR DU…
För många vänner:
nej, lagom och så många det behövs
Tvångstankar: nepp
Någon annan psykisk sjukdom: nej, skrattar åt allt nästan? :D
Färgat håret: noo
Brutit några ben: faktiskt inte
Egen dator: absolut!
Gjort bort dig rejält: kanske nån gång ;)
Bra självförtroende: japp, ganska 
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej inte vad jag minns
Blivit kär i någon på nätet: ja, typ? xd
HUR...
Går du:
Med mina ben kanske?
Fördriver du tiden: facebook, mobilen, tv
Mycket pengar har du: ganska mycket tror jag? :D
Tjänar du pengar: genom att fylla år och julafton ;)
Ofta diskar du: några gånger när vi är på landet
Ofta städar du: ibland, när mitt rum är kaos:p
Ofta träffar du din familj: varje dag,
Mycket äter du: tillräckligt mycket..
ÄR DU..
Förstående:
tror det :)
Osäker: ibland ;)
Blyg: inte ofta :)
Smart: haha kanske? :p
Pratglad: jarå det är jag tror jag
Beroende: kompisar, mobil, familj
puss<3// Ellen Gardholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0