min mobil..

Jag har haft min mobil i 1 år nu. I januari började den typ "haka upp sig" och bli as långsam. Ibland så tillexempel om jag trycker på Facebook så börjar den ladda, sen när den har laddat ett tag så bara stängs facebook ner och sen kommer jag tillbaka till hemskärmen igen?! Det är sjukt jobbigt men nu har den faktiskt blivit liite bättre ;) Vi va nära på att lämna in den så att dom skulle fixa den men det blev inte av, men om den blir ännu mer långsam och konstig säger jag till pappa att vi får lämna in den. Då måste jag ha min gamla  sony ericson mobil som jag hade innan jag fick den jag har nu. Jag har touch nu och min ericson är inte det så det kommer ta aslång tid för mig att skriva sms.. Jaja jag tror inte att vi kommer behöva lämna in den, vilket känns skönt! :D
min gamla ;)
Jag vet att det här va ett onödigt inlägg men ville bara skriva lite, puss<3// Ellen Gardholm

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg du har tjejen, kolla gärna in min blogg med. Släng gärna in en kommentar om du har lust mer det! :D

2011-05-19 @ 13:39:35
URL: http://bloggisemma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0