i'm home!

Sitter hemma och snackar med fia bästavän:D<3 Kan berätta lite om min dag i alla fall.
På morgonen fick jag ganska bråttom faktiskt. Jag hade inte bestämt kläder eller nånting sen skulle jag ringa och väcka Linus men kunde såklart inte det eftersom min mobil är knas xd jaja, smsade Linus istället och vi bestämde att han skulle gå med mig och fia ;)
Hann precis till skolan innan vi börja och sen så hade vi lektioner och sån skit :d På mattelektionen gjorde jag ett prov som dom andra gjorde i onsdags men jag va ju sjuk då så fick göra det idag istället! det gick bra hoppas jag. Sen hade vi typ So/Sv och typ läste hela tiden:p Vi åt pastasallad till lunch, ganska gott faktiskt :) på en lektion läste vi i biologiboken om olika djur och sen delades vi in i grupper, i min grupp va det Ellen, Rebecka, Moa, Viktor, Linus och jag, vi skulle rita med "gatukritor" en krabba. Linus "attackerade" mig med först en krita och sen en sopborste, haha! :D Vi sluta nästan 10 minuter senare menmen, vem bryr sig? ;) Min väska va proppfull med böcker, sen fick jag ta med Linus jacka hem också, hehe xd Långt inlägg men det va min dag än så länge, kommentera

orkar inte fixa nån bild, hörs senare, puss<3
Ellen Gardholm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0