hiss/diss

HISS
  • Bara 12 eller 13 hela vanliga skoldagar kvar innan sommarlovet, men 18 om man räknar med alla :D
  • Fint väder idag ;) (kom inte på nått annat, haha)
  • Vänner som alltid finns där för en<3
  • Roliga/konstiga/knasiga killar :D
  • Bloggar- jag älskar att läsa bloggar!
DISS
  • På sommarlovet kommer man inte träffa alla i klassen lika ofta:/
  • Kompisar som bråkar om nån pytteliten grej som gör att dom nästan vill döda varandra ;o
  • Att vädret aldrig kan bestämma sig- ska det vara fint väder eller fult väder?! det ska vara fint väder i maj tycker jag iallafall:)
  • Att min mobil håller på och cpar sig, fast nu funkar den bättre!
sådär, nu har ni fått några HISS & DISS från mig:D puss<3 // Ellen Gardholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0