hemma nu

Hejsan alllihopa, nu är jag hemma. Va tvungen att städa i skolan så kom hem vid ungefär tjugo över 3 när vi sluta kvart i 3-.- jaja det måste ju städas i skolan, hehe... Jag vet att jag är jättedålig på att blogga men gör det för Hedvigs skull och för att det är faktiskt lite kul ;) Så nu undrar jag om ni kan komma på ideer som jag kan blogga om, vill ni ha mer hiss & diss, mer åsikter, mer bilder (inte för att jag har några, haha), tips på saker, frågestund? Ja nu hänger det på er vad som kommer att synas i bloggen fram över. Så nu måste ni kommentera vad ni vill att jag ska blogga om! :D
Nästan sådär sprang jag och fia runt i skolan idag! ;)
Puss<3// Ellen Gardholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0