förlåt, förlåt, förlåt

..och återigen förlåt för sämst upptatering från mig :( förlåt Heddah! men iallafall, idag va det skolbytardag så min klass va i enhagen och kollade på vårt klassrum som vi ska ha i 6;an och så ;) Sen fick vi träffa alla nya som ska börja i klassen till höst. dom heter Cathrine, Olivia, Fanny, Ebba, Emmy, Alexandra, Benjamin och Axel,- hoppas jag inte glömt nån nu :) vi har prov nästa fredag på europa så jag måste börja plugga men det jobbiga är att jag inte vet vilka sidor det är i boken som man ska läsa och plugga på :/ men jag kan lära mig alla länder och huvudstäder utantill nu och sen läsa när jag vet vilka sidor det är, så ska plugga på dom nu men vi hörs senare, puss<3 // E

haha, skön bild :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa...<3

Hedvig.. ska ja göra en header åt dig ändå? så kan ja (när jae klar me den) lägga ut en bild på den på min blogg så om du gillade den mer än den d uhar kan du ba be mig lägga in den <3 ?? :D <3 PUSS

2011-05-31 @ 21:36:46
URL: http://lillatjejenlilli.blogg.se/
Postat av: filip

L0L

2011-06-03 @ 16:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0