bränn-blåsor!!

hej! asså då här har min dag varit.
jag vakade bytte om och så :) jag drog te skolan när klockan var 08.45, och jag började 09.15 och har typ 2 min att gå te skolan!
men jag drog dit för att jag hade inget attt göra hemma! men sen så när jag börjar så stöter jag till en vägg och det gjorde skiiit ont på min arg, sså jag drog upp min tröjja (bara på armen) och då har jag typ blåsor dör så jag frågade om någon visste vad det var men ingen visste eller vissa sa att det var brännblåsor men dom var inte säkra på om det värkligen var det eller inte så jag ringde pappa och mamma (eller dom ringde  mig men same shit?)
så sen när jag hade typ en timme eller en halvtinmme av skolan så orkade jag värkligen inte så jag drog hem, hade skiiiiit int i magen så jag drog hem!
och eftere typ en timme eller så, då åkte jag gtee gymnastiken. ( har det som sport asså går på det)
aja men det gick dju inte så bra! hehe asså jag var typ rädd hehe men jag ramlade ju ändp inte (ttuuur :) )
minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0