BLOGG LÄSARE...

ja du linnea... asså det är olika kan ladda upp en bild på hur det är xD
haha xD men idag så har jag inge gjort något haha jo men har varit med linnea
och vi dugnade och jag hade träning så var tvungen att gå upp vid 08.00 så jag sov i typ 5-10 min
och nu så orkar jag typ inte sova för att jag känner inte för det :s
haha men höll på att somna hemma hos min kusin idag i soffan xD
jag bah "väck mig om jag somnar" och jag ty halvsov :o
och sen så måste jag städa mitt rum och fixa min kläderoch en jävla massa skit!
och mitt batteri te kameran typdog så det kommer inte så mycket bilder <3
men asså ni kan gärna kommentera min blogg och skriva hur jag blir vigare och sånt... för att jag gåt på gymmnastik och har gjort det ända sen jag var tre år! och då gick jag ändå inte
på barn gymnastik utan att jag lärde mig att göra volter redan då! asså tänk om jag aldrig hade slutat på gymnastik så vore jag jue typ värdsbäst :o
och det är tävling på lördag eller sängag jag vet faktist inte :o men det är vikingacuppen (venne om jag stavade rätt?) hihi men har varit med i den förut och då vare ah lag som hette" a,b och c" och jag var i flikor A :D
hehe men jag orkar nt att ladda upp bilderna nu så kanske gör det sen!
men jag kommer bara att bliogga ibland har jue blogg paus men hade inget att göra!
linnea undrade ju hur många läsare jag har dagligen, och det är oika bvargr dag xD

visst är hon söt?
puss / heddeh♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0