läs!! // med bilder<3

nu är dagen slut för mig! ska ta bort allt mitt smink nu :) hehe och det har jag inte
gjort på typ 3 dagar xD så det känns ju bra :o
hehe jag är såå smart! jag är smatrast i klassen enligt facebook, ni vet en sån dära sak typ "om ingen protesterar innan 5 min så är jag smartast i klassen" hehe och ointen har protesterat på typ 1 eller på 2 timmar nu. känner mig fett stålt! :) men det är ju inte sant men vi säger att det är det, men snälla kan ni inte kommentera lite snälla, funderr på att stänga ner bloggen men annars så får ni ju gjärna lomentera och får jag lite komentaret så skriver jag ju oftare och jag kommer ju att kanske skriva mer, och det kommer flera blider, men ska skrämma  min brors kompis så jag kommer snart puss så länge!
20 min senare!
aa jag skrämde ju inte han för att jag viste ju vem det var när jag så han (booring) men han ä ju fett ruulig!
men aa jag tog också lite bilder medans jag var blorta! här kommer det<3
och här kommer bilderna jag tog nyss/idag<3

Kommentarer
Postat av: sassa

Söt! Och du får inte sluta blogga! <3

2011-03-03 @ 00:17:46
URL: http://sassaishere.blogg.se/
Postat av: ANNA

NEEEJ DU FÅR INTE STÄÄNGA NER SNÄLLA!<3333333333

2011-03-03 @ 12:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0