skrämma!

japp som i rubriken! jag ska nu gå och skrämma mamma och pappa
eller låtsas som om jag går i sämnen och kolla vad som sger dp!
hihi brukar ju skrämmas och sp men det är jue jätte kul!:P
dt är fett skänt att vakna (att nt bli väckt som jag alltid blir) av sig
själv och bara typ vara pigg! eller aa ni fattar nog och sen bah
sätta på datort och sen bärga blogga och lyssna på musik!
men ibland så vet jag iuunte vad jag skriver!
nu ska jag kollabort när jag skriver: hej hej vad gör du? haha
nä skojade bara men måstesnart byta låt på spotify innan dt blir reklam men ska dra nu puss!

Kommentarer
Postat av: @ Heddez

sv; tack dsm ^^<33

2011-03-06 @ 12:36:30
URL: http://heddez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0