mummms!

hej! har nyss ätit och jag årt nen pizza och jag åt en stor och en hel!!
hehe har typ aödrig ätit så mycket och jag är ändå nt  mtt en??
men det kan ju vara för att jag ska till skolan imorgon,
och jag äter ju inte i skolan, för att det är så äcklig mat där!!
hehe ter bara ibland om det är gått!
och om jag äter så blire bah: woooow hedvig du äter ! :D och vissa blir påskit glada,
och nej jag har inte anurluxia (stavnin?) som vissa tror! isåfall skulle jag inte änne äta hemma?
och lunch brukar jag inte änns äta, har typ aldrig gjort det i hela mitt liv typ bara
nrä jag var liten och fick då dagis, fast då så var man ju en tjockis :)
men man vill ju inte vara smal när man är liten... tror jag :P för att då så blir man väll
skit smal när man blir äldre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0