Linnea Här! :D<33333333

Okej TJENA! det är jag som är Linnea klicka på den HÄÄÄÄÄÄÄÄR länken så kommer ni till min blogg underbart okej jag är just nu på Festhumör ja typ dansar (som vi gjorde hedvig hos dig o sen gick ut o tog bilder i snön<3) fast dt e inte liiika kul när man är själv men det är väl helt okej xD haha men jag lyssnar iallfall på S&M och tittar på Kalle Anka xD men men har tappat bort tv-kontrollen så vi kan inte byta kanal så nu blir det Disney Channel tills vi hittar kontrollen.. FAN då kan ja inte se Solsidan fan fan fan fan fan, MÅSTE hitta den nu!!!<3 omg glömde ja xD aja men nu ska ja byta låt :P<3 men annars är allt okej förut skolan som börjar imorgon och ja är inte taggad för dt :( fan igen xD Men asså skolan e fett kul om man är med Heddah!!<3 DET SKA NI VETA!.. ;o Japp men jag tänkte skriva ett långt inlägg men dt händer ju knappast när man kan ta tid och festa istället x) Japp men ja mår bra annars o så är ja fortfarande hostig men skit samma dt går väl över nån gång xD OMG ja åt nyss en liiten choklad bit o nu mår ja illa ba för det, faaan igen! usch.. BLÄ! fuck! :o måste ba hämta lite cola.. Wait here... Så :) mycket bättre xD japp men men nu orkar ja fan inte skriva mer eftersom jag inte har ngt att skriva om xD Men jag hoppas det blir den bästa dagen i skolan imorgon... en speciell grej asså ;)<333333333
jaja men nu ska ja tbx te facebook o ta bilder xD! Seeees Där MAYBE! ;P
ps, KOM IHÅG den häääääääär är min blogg ;d <3333333333333
Bild/bilder på mig ^^
Njut xD om det går ;o
asch orka bilder.. haha har suttit nu med det här inlägget i ungefär 2-3 timmar xD men nu börjar solsidan så BYE BITCHIES!! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0