landet...

hej! aa nu så är jag på landet som ligger i sala för er som inte viste det :) men aa, när jag som hit så var det några minus här inne och typ 4+ dör ute så man typ öppnade dörren och satt på värmen, och nu är det typ bara 15 gradder det har tagit fett lång tid (kom hit vid 16:30) och vi har fett "många" värmluft saker :P
men har köpt nytt smink idag... en fondaysen(stavning?) men roler (stavnign?) och en vit och en svart penne :)
och puder och mascara (stavnig?) och lter puderborstar (ointressant!)
men aa, jag saknar alla mina kompisar och min klass för dt nt änns har gåttt en vecka :s dt finns jue såklart vissa jag saknar x-tra mycket ;)
men aa, jag ska ju sova här inatt, och kanske imorgon också men jahg vill ju inte det vill hem oich träffa mina kompisar! men jag har ju också fått flera läsare! och jag uppskattar om ni komenterar :)
men lyssnar på musik på ulrik (han ifrån melodifestivalen för något år sen (a) )
men jag bloggar mer sen puss<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0