sry!

förlåt alla söta små läsare för at jag inte har bloggar men har inte haft tid/inget internet och en massor!
som sagt jag är ju på landet och det är min kompis ellen oxå...
men jag vil bara säga att jag fattar inte varför ni inte kommenterar eller det är ju helt utt till er.. har ca 100 läsare ibland och ibland mer!
men idag så har jag badat men underbara mamma! och jag har hoppat ifrån 7an några gånger...
och 5an och så men har solat ockå och har inte blivit så brun (tycker jag)
ska ut och gå senare idag! kanske mobilbloggar då ( om det inte kostar för mycket!)
fick 195 kr på mobilen igår och nu har jag bara 170 kr kvar! typ 20 kronor :(
och jag var ute på internet och det kan ha varit det eller så har det varit att jag har
ringt ett samtal för att fixa "röstbrevlåda" eller vad det nu heter och jag bara sa ngåot och jag lät helllllt drågad :O


YEEEEEEEEEEEAH! SVERIGE VANNN! MED SVERIGE 1-0 COLOMBIA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0