SOMMARLOV!

Tjenare! Hade ju som sagt skolavslutning imorse klockan 10.00, så nu är det äntligen sommarlov! :D Vi åkte vid ungefär halv 10 hemifrån sen så åkte vi förbi en busshållplats och där satt Mica & Ellen så jag sa till pappa att stanna och så åkte dom med oss till kyrkan ;) Sen började det och vi sjöng och blablabla.. efteråt så fick vi våra "kuvert" med våra omdömen och sen skjutsade vi hem Mica & Ellen och Daniela följde med hem till mig och så lagade vi lite mat. Fia kom lite senare och vi höll på med lite olika saker och käka kakor och drack Cola, haha! Daniela skulle på ridning så då blev det bara jag och fia kvar men hon skulle till tandisen men sen kom hon igen :) sjukt lyckad dag iallafall! :D Jag ska verkligen försöka få in bilderna  från avslutningen men jag måste nog ladda över dom på en annan dator & sån skit men dom kommer! får vi hoppas.. Hörs snart // E ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0