Rösjöbadet med Sara :)

Ja, idag har jag varit på Rösjöbadet med Sara :D hon smsade mig när hon vakna vilket va vid 12, sen bestämde vi att vi skulle bada men först mötas i täby centrum så jag packa ner bikini och handduk i en liten väska så jag kunde knappt stänga den... Klockan va 12.44 och min buss skulle gå från Furuvägen 54 så jag bara slängde på mig några kläder och sprang till bussen! Väntade på Sara en liten stund, sen när hon kom så gick vi in på Hemköp och köpte en Ben&jerry´s :D Vi tog bussen till rösjöbadet och när vi kom fram satt vi på stranden i solen och bara prata om allt möjligt, nice:) Glassen hade dock smält lite men den va god ändå! ;) Sara skulle möta Fia & typ Petra i Täby centrum så vi började gå mot aa nånting sen kom hennes föräldrar och hämtade upp oss. Vi åkte hem till henne för hon skulle byta om och hämta sin systemkamera:) Sen fick vi skjuts av hennes pappa till täbban och där träffa vi Fia o Petra tror jag. Sen gick min buss 20 över 4 så jag sa hejdå till Sara, Fia o Petra :) När jag va hemma satte jag på mig bikinin och solade lite, sen gick jag och pappa till Ica och köpte pommes frites och kött som vi grillade till middag! ;) Hoppas ni har haft en bra dag idag o hoppas ni orkade läsa allt, hehe.. Tog inga bilder, förlåt men vi hörs senare, puss<3 // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0