I'm back!

Hallojsan! NU är jag tillbaka här i bloggen, har inte bloggat på ganska länge men jag har ju faktiskt sommarlov ;o Men nu ska jag försöka uppdatera så ofta jag kan, men ibland om jag är med kompisar känns det ju lite taskigt att blogga för då ska man ju vara social med kompisen. Igår kväll hann jag inte blogga för jag gjorde som en liten "video" till mina älskade kompisar<3 Den  finns på facebook om du vill se den, bara att adda om du är intresserad & vill- Ellen Gardholm ;) Sen idag så gjorde jag klart den & sen kom Daniela! Vi är lite töntiga men vi hade skitkul för vi tog min sparkcykel och sen har jag en Bobby Car & ett släp som vi knöt ihop med sparken, sen åkte jag på sparken och daniela satt på bobby caren, sen kom det en kille som jag känner med hans kompisar, och gissa om det va pinsamt?! Haha, men jag överlevde i alla fall! ;) sen åkte vi lite där nere vid Ängholmen på nån slags "bana" eller vad man ska säga & Moa filmade oss, haha! Sen drog vi hem med våran cooola Bobby Car och åkte till täby centrum, men Daniela tog bussen hem därifrån sen gick jag och mamma runt och köpte lite saker, kan lägga upp bilder på det jag köpte sen ikväll :D Fia tjatar bajsmycket på mig nu att vi ska studsa så måste väl gå nu, hörs senare! // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0