Gästbloggar! :D

Tja ! :D
Nu ville ja gästblogga här, så ja gjorde det.. ja frågade inte ens menmen... hoppas hon får lite fler läsare nu då;O
Men japp.. jag är inne på facebook o bloggar lite o snart ska jag lägga över mina bilder o lägga upp lite ego-bilder på min blogg :D ja venne vrf ja får så många läsare menmen.. sånt i livet :s
Jag tänkte pröva på med blgogtrafik, så jag håller på syrfar runt lite nu, hedvig sa nått om blo9ggtrafik idag o då tänkte ja prova...igen - har gjort det förr men det gick inge bra xd
Asså shiiiit vad pinsamt om ja inte skulle få gästblogga :s Men det hoppas jag, får mycket för syrran ;P
ops, glömde säga vem ja e!! xd asså jag är Linnéa...<3 har gästbloggat här förr <3
Asså ja tkr det e roligt att gästblogga på andras bloggar om ja e trött på min egna.. men ja e bara trött på min heder färför ska jag göra en ny efter jag bloggat här ! :D
Japp, undrar du hur jag ser ut så kommer en bild här..
Haha, faktiskt ser ja ut så.. nästan exakt ! :D
Men nu ska ja lägga in bilderna o göra en header !<3
Vill du se den sen på min blog så klicka bara HÄÄÄÄR så kommer du till min blogg :P
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är klart du får gmn!<3

2011-06-02 @ 17:10:00
Postat av: Linnéa...<3

TACK!! :S<3 Puss

2011-06-02 @ 19:19:32
URL: http://lillatjejenlilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0