Detta visste ni kanske inte..?

En sak ni säkert inte vet om mig är att min ryggrad är ganska "känslig" eller vad man ska säga. Ja, alltså om jag tillexempel sitter på en stol där ryggstödet inte är över hela ryggen utan typ halva & sen så sitter jag där en stund och om jag plötsligt rör på mig och ryggstödskanten nuddar lite på min ryggrad gör det ont! Det är sjukt svårt att förklara, men men. Så sen måste jag sitta och hålla där det gjorde ont, jag vet det låter helt sjukt men det är sant! Någon annan som är likadan som jag?♥ // E♥

Kommentarer
Postat av: Denice hedström !

svar: tack så mycket! Allt bra ? ♥

2011-06-19 @ 11:49:42
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/
Postat av: sassa

Jag har faktiskt också så, om ruggstödet inte går över hela ryggen utan stannar lite innan och nuddar då känns det jättekonstigt och obekvämt :s

2011-06-19 @ 15:59:28
URL: http://sassaishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0