About The Day- From The Beginning To Now.

Hejsan! ;)
Vid 11 ungefär så bestämde jag och Mira oss för att vi skulle åka till grönan även fast det va så varmt & att det säkert skulle vara mycket folk. Så vi fick skjuts till Täby centrum där vi tog tåget och sen bussen till vi var framme vid grönan :) Vi båda har guldkort men man måste typ ha bild till det men jag hade tydligen inte det för att den hade inte kommit fram eller vad man ska säga.. Men hon sa att jag kunde fixa det nån annan dag så det blir säkert bra!
Det va inte så jätte mycket folk i början men sen blev det skitvarmt och alla börja komma så köerna blev långa & bajs :( Vi åkte Jetline, Fritt Fall, Tilt, Vilda Musen, Insane, Kvasten, Extereme & Popexpressen, tror det va dom ;) Sen satte vi oss och vänta, sen kom Miras mamma, pappa och lillesyrra med deras båt och hämtade oss, vi käkade i båten innan vi åkte tillbaka till hamnen där vi sedan tog bilen hem!
Jag åt lite mer middag här hemma  med min familj sen kom en geting och då skulle jag vifta bort den men då stack den mig på fingret, så jag har blivit getingstucken nu :( Det gjorde skitont vilket det gjorde förra sommaren också då jag blev getingstucken :( Nu ska jag väl bara vara hemma, är sjukt trött men jag lovar att uppdatera mer snart!
puss, E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0