-

Jag dissar människor som driver om saker som man kan bli väldigt ledsen över! Om nån tillexempel säger till nån att den personen är ful & tjock och så, och "offret" tar det seriöst för att den inte vet att den/dom driver. Sånt har hänt mig men inte just "ful & tjock" men jag vet att man blir faktiskt ledsen :( Visst älskar jag när folk driver med mig eller med andra men det finns en gräns då nån kan bli ledsen.. Men vafan nu ska vi ta det här lite positivt också! Nu är det snart sommarlov och då ska man vara med sina kompisar & familj och ha roligt och driva med saker och så ibland men akta så att ni inte gör någon av era nära vänner riktigt ledsna nu bara! ;) // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0