Text 1- Vänskap

Vänskap för mig är när ens vänner finns där fören även om man bråkat eller nått sånt så ska dom alltid finnas vid din sida! Självklart kan du inte begära att alla ska gilla & älska dig utan du måste ge nått tillbaka- visa dina vänner/familj hur mycket du älskar dom! Du ska kunna känna dig trygg & kunna lita på dina vänner. Att vara snäll är också en sak, en väldigt stor sak som du måste vara! Du ska kunna prata om allt med dina närmsta vänner. Du ska även kunna lita på dina kill-kompisar, det gör jag. Jag har grymt kul med mina kill-kompisar & jag litar på dom flesta♥ Mellan vissa kan det bara kännas att man kan prata med varandra om allt även fast man inte känner varandra särskilt  bra, Det har jag med en tjej & är sjukt tacksam över det! ★ Tack!
Du vinner många hjärtan på att vara glad, snäll, rolig & framförallt på att våga vara dig själv!
Puss E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0