på tåget random verisionen haha måste läsas xd

Tjatja bloggem<3 just nu så sitter jag på tåget med tara! Och vi har internet och vi sitter i första klass och vi får gratis snacks :D tack för alla taskiga kommentarer *hosti posti* och vi garvar ihjäl oss för det är en liten kille som härmar allt nån säger xd Ovh ham gör allt mycket roligare. Jag slår i min cp nerv hela tiden det är jätteroligt :D en tant låser En porrtidning sexiiii :P jag har svarta skor yey ! Min hamburgare har rymt nu är jag leedzeen :( konduktören Är sexiiii :o det finns skit snygga killar här rawr . Me and tara like ! Gubben på metrotidningen är Böööög för han har en rosa ponny som heter bert. Bert är limegrön :D Ååååh en gumma har vårtor på benen uuuuäk. Men jag har sexiga ben rawr . Min fis är lila åååh min favorit färg ! Min fis använder mascara och foundation Den är jättefin ! Omg trädet spydde nyss den spydde lila åååh min favorit färg ! Jag bor i en 5 stjärning soptunna haha nu blev ni avundsjuka vaa ? Mitt spott odlar Mustasch det är jättefint han målar den grön som min sko. Mitt hår är orange som en Båt min båt är lila åååh min favorit färg ! Jag har godis i min bh det är bara att ta ;) hihihih Jag fes men guuuud nu är den röd inte okej inteeee okej ! :( nu ska jag gråta så att Tara pruttar . Hejdoooooooooooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0