jag är bara mig själv?

förlåt för att jag inte bloggade igår :o men det var så
att jag hade värkligen inget att skriva fick typ minnerförlust eller vad det heter :o
men idåg så var jag på ikea med mmma och pappa och vi köppte ett soffbort till vår
nya soffa ( på landet) och det är också min säng xD
haha men det finns typ som 2 delar en på ena sidan och en åt andra :P
men ja apropå  kommentaren att jag är en wnb fjortis och så...
nej det är jag inte eller visst du kasnke tycker det men jag är bara mig själv!
jag vill inte vara fjortis och försöker inte att vara det heller?




just nu så är jag hemma och tar det lungt, ska snart dusha (stavning?)
kom hem för kasnke en timme sen? men åker nog tillbaka till landet imorgon och då
så föler nog tara med :) och det ska bli roligt!
hehe hoppas att det blir sol då :o
men nu måste jag ducha!


juste jag kan inte ladda upp någon bild för har pappas nya dator
/puss H

Kommentarer
Postat av: semlan

vill du få fler besökare på din blogg? gå då med i veckans blogg och få en länk på min blogg. för storre chans att vinna följ mig på bloglovin :D



http://semlanofc.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-veckans-blogg-och-en-ny-omgang.html#comment



2011-07-03 @ 16:29:41
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0