Hejdå Sverige! Hola España!

Jaaaa, idag åker jag ju till Spanien! sen ska vi ta oss över till Portugal lite senare på resan & sen åker vi tillbaka till södra spanien och åker hem därifrån! ;) Men vi kommer kommer komma hem en dag senare för det va nått plan som inte skulle gå den dagen :( Hoppas det går bra iallafall så hörs vi när jag kommer hem, om jag äns kommer hem.. Ni får ha det jättebra här hemma iallafall medans jag ligger och steker i Spanien! Haha nej nu lät det elakt, ni kommer säkert få det varmt här också! :)

Puuuuss E♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)

Har nu utsett de två vinnarna som vinner en valfri ring, kika om du blev en av dem:)

2011-07-04 @ 13:02:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0