Did you know this..?

Jag har haft på mig ett armband i 2 år typ utan att tagit av det. Ja, det är sant! Jag fick det när jag döpdes tror jag, sen en dag satte jag på mig det och har haft på mig det i 2 år tror jag eller mer! Ganska konstigt jag vet men jag har i stort sett gjort allt med det; varit utomlands, duschat, rest, badat, skrattat, haft sjukt kul osv!  Det här kanske låter töntigt men jag känner mig trygg & stark när jag har det på mig, vilket kan behövas ibland! Alla har vi nått som betyder väldigt mycket för oss och min sak är då mitt armband. Det är jättegulligt och annorlunda vilket är härligt! Jag kommer inte ta av mig det men bara om jag måste. Det symboliserar mig & är "Ellen" över det hela!
Ni ser lite av det, rätt diskret & litet, älska ♥
/ Puss E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0