Välkommen till min nya blogg!

hej! jag heter hedvig och är 12 år (98) och jag bor i täby med min mamma pappa och några av mina syskon, har en bror som bor i gävle...
men jag kommer att skriva i denna blogg om jag inte har något att göra eller om jag bara har lust att skriva lite annars så brukar jag inte vara så bra på att blogga...
men jag vill gärna att du ska komentera mycket och att många ska läsa min blogg (hehe är lite ego nu jag vet)
bilder kommer jag ibland att lägga upp på bloggen, men om jag har för lite bilder så äre bara att komentera!
jag skriver i min bligg om mitt liv... och jag har inga regler lr så jag kommer bara skiva om vad jag kännet osv...
jag har haft typ 3 bloggar innan som jag har skrivit ganska mycket i, men ja man tröttnt en dag (eller jag gör iallafall dt ganska lätt)

haha men ska bkriva ett "riktigt" blogg inlägg om någon minut haha orkar nt skriva mer om mig nu haha
puss puss heddah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0