nudlar...

hej! ja just nu så gör jag nudlar... gått! vänta dom är typ klara nu... så nu har jag fixat nudlar nu så ska jag bara ära lite:) är förvånad att nt min mamma vaknademen dt är ändå bra... hehe... nudlarna smakar ju inget:O lr så äre bara för att jag nt har... nä kom nt på vad jag skulle sktiva och jag orkar nt ta bort dt (hehe jobbig jag kan va xD )hehe måste bara slänga  mina nudlar (dom vad nt så goda xD ) haha så... hehe åk nt så mycket:P menade åt* orkar fortfarande nt ta bort-.-' åå, jag är trött men kan nt sova, och om jag somnar nu så kommer jag ... haha jag vet nt xD hahahaha har bloggar i typ en halvtimme nu, från början så skrev jag godnatt... men men men, haha dt är fett läskigt för att min brosha är typ full, och han är i garaget med min syrras kompisar xD hahaha dt va fett kul att se för att som kommer in iblan för att gå på toa och senast gången så kunde min brosha knapt gå... haha nu har dt typ gått en timme för mig att skiva... ehe tittar på tv och chattar med min kompis. åå typ ingen inne lr ingen rolig! men ja jag börjar att bli trött "igen" haha xD men ja jag saknar alla mina kompisar, har ju nt träffat någon på typ  veckor, så ja imorgon så blire skola, dt känns ferr läskigt för att dt har börjat 2 nya i klassen och dom började samma dag som jag blev sjuk, men ska kolla om någon typ kan träffas innan... och så, för dom hr typ ändrat en massa saker i skolan så jag är fett rödd:O asså åå! men aja strunt i dt nu, aja bloggar snart igen puss puss heddah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0