omg!

hej! just nu så är jag med ingrid:) ää ja vi tittar på tv, och jag har nyss ätit... men idag så var jag hos tandläkarn och dom tittade bara på mina händer, har bärjan på ett hål!!! och det ska vi fixa genom en laser! vet inte hur man gör och det värkar läskigt :O hihi men sen efter det så gick jag till skolan igen(hade en timme kvar) aa och då hade jag A-tid, och då så gjorde jag matte, och ingrid gjorde typ alla talen år mig hihi va snällt!
men sen efter det så gick jag och ingrid hem till mig, sen till henne och vi skulle baka men det blev inte så, så vi skulle göra pankakor men det blrv inte så för att han hade inte så mycket mjölk (men det var 6 dl!)
så vi gick hem te mig igen och gjorde pankakor! och då när jag kom hem var klockan typ 10 över 5! nu är vi klara! fast  vi har tittat på tv lite... men dt men nu så ska jag dra puss!<3 juste! det är någon som typ "hackar" min facebook lrhurman ska säga!

Kommentarer
Postat av: anna

naaw! jag älskar din bogg och det är en jätte söt bild på dig :)

2011-02-22 @ 19:30:04
Postat av: Sassa

Söööööööööt! <3

2011-02-22 @ 20:24:58
URL: http://sassaishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0