hemma...

hej! förlåt för att jag typ nt skrev något idag, lr dt godnatt... men dt var för att dt var någon utanför mitt rum, och var rädd att dom skulle märka att jag var vaken så jag bara stängde av datorn.
men idag när jag vaknade så var snickaren här, vi ska typ bygga om eller jag ska få ett nytt rum... så vi måste bygga om lite, och dt ska bli skit kul:P ska typ få ett större rum, och dt blir fett najs!
men sen så efter han gick så hade jag skit brottom, jag skulle te doktorn, och det är ju snö kaos ute så vi åkte typ en halvtimme innan, men då så när jag kom dit så lysnade dom på mina lungar bla bla blaa xD men sen så fick jag ta blod prov! hehe dt var nt kul men jag är ganska van xD
men dt var inget fel på mig, jag ska bara sluta ta tempeln på nätten/kvällen xD bloggar mer sen

puss puss heddah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0