haha omg!

hej! har nyss läst lite bloggar, fett kul jue... hehe jag måste fan skaffa mig ett liv nu när jag är sjuk för dt ända man gör när jag är sjuk är ju fan att sova och att kolla på tv och geeka framför datorn?? men dt beror ju på när man vaknar xD haha, jag funderar på att se på några filmer idag... hehe måste typ somna först men är ju förfan nt trött! haha... men jag funderar på att typ spela något spel på datorn i en timme xD
men dt orkar jag nt för kommer typ somna du haha.
haha men just nu så sitter/ligger jag och kollar på kalle anka xD nä nu blev det reknam :(
yay nu är dt piff och puff den äger ju xD lågen äger allalåtar (här kommer piff och puff...) haha! fett booring jag har asså? och jag orkar nt gå ut ur mitt rum för då kanske jag väcker mamma och pappa:O och jag vågar nt gå te köket hehe är fett lättskrämd... för tänk om dt bah är något utanför rönstret vad ska man göra då?? så jag orkar nt nu men jag bloggar mer sen

puss puss heddah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0