glass

omg! jag har fettt booooooring xD haha jag är ganska trött men ja orkat nt sova, har nyss ätit en pigelin och dt var skiiit gått, ska snart gå och ta en till har bara 3 kvar, dom är bara för goda xD
öhm, men sen så en i min skola som går i 7 han bah: (typ någon månad sen) lämna mig ifred... så jag har gjort dt och nu idag han bah, men sluta, komentera mina bilder jag saknar min stalker. och när han sa dt jag blev typ över lycklig xDhaha ska snart ta en glass, jag är fett hundrig men om jag typ lagar något att äta väcker jag mina föräldrar-.-' och dt är nt bra för jag orkar nt få skäll nu... men ska dra lr har inget mer att säga just nu:O men kanske bloggar sen (om jag orkar) men aa här kommer 1/2 bilder...
 Heddah Klantis Elfstrand <---- muppad!!


pusspuss heddah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0