tjenis, ellen här igen :)

Hejsan allihopa! Tänkte berätta lite om min fredag!
'
IMorse när jag och fia kom till skolan så började vi med att läsa veckobrev och dela ut läxor. Sen fick man göra klart det man själv inte hade gjort klart, jag va klar med allt så jag och Ellen gjorde klart vårt pararbete i no :D
'
Sen tog vi bussen, sen tåg och ja lite så in till stan för att gå på Aquaria! det var faktiskt ganska kul, mycket roligare att titta på fiskar och så än att titta på "historiska" saker :p Efter vår guidade tur va slut så satte vi oss på gräset och åt våran matsäck! Jag, Daniela och Fia satt med Jessica och pratade lite om killar och så, hehe..
'
På vägen hem så va jag, Fia och Daniela lite flummiga, eller vi gjorde konstiga grimarser och typ skratta så hela bussen & tåget hörde xd vi tog lite kort på bussen också, hihi :D När jag och Daniela va hemma hos mig sen då så packade vi lite grejer och gick ner till Ängsholmen för att sola och prata, men det blåste så mycket så vi gick hem, men lite bilder tog vi i alla fall ;)
Den här fredagen va väldigt skön, men nu ska jag fortsätta snacka med Fia på skype!
Hörs senare, puss!<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv; Tak så mycket! Så glad jag blir.

Jag mår bra, själv då? :)

2011-04-30 @ 09:58:01
URL: http://mangomaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0