sry!

hej bloggen! förlåt för att jag aldrig har bloggat men det vär så tt jag har bara
inget att skriva om och jag har bara inte orkat öppna denna dåliga
lilla blogg som mina kompisar gästbloggar på ibland :P
haha xD men jag har typ inget att göra, jag kan inte sova
för att jag vaknade vid halv 4 idag på dagen och har sovit i 14 timmar
så jag tog nyss mina sömntabletter...
och jag skypar med söta LINNEA! haah oj orkar inte länka te henne men
honska ju typ gästblogga snart tror jag xD :)
men ja idag så ska jag typ träffa adam,simon,sara,linnea japp dom ska jg typ träffa
imorgon :) men har typ inget mer att säga så vi hörs puss puss :*

Kommentarer
Postat av: linnea

hihiih , så äter vi på pizzerian innan , fett mys :d <3

2011-04-04 @ 00:39:50
URL: http://linneaacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0