ellen här :D

Hejsan alla Hedvigs läsare! Hedvig orkar typ inte blogga men jag sa att jag kan göra några inlägg nån gång sådär när jag får tid! :D
'
Just nu sitter jag och lyssnar ni vet på den här Dressman reklam musiken, haha! Igår så åkte jag till landet fast vi sov bara där i en natt, men det räckte ;) Idag var det jättevarmt så jag sola i bara linne och shorts i typ 5 timmar och jag fick faktiskt en rand! fast den syns inte så mycket men ändå, nånting är det ju iallafall :) Sen vid fem så åkte vi hem och när vi kom hem så åt jag pizza till middag, hehe..
'
Nu ska jag väl börja packa upp mina grejer o sen fortsätta vara inne på facebook och lyssna på musik! Imorgon ska jag in till stan och gå på min mammas kompis dop, men jag kanske gör ett till inlägg senare, då via mobilen tror jag ;) puss!
lika söt som alltid? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0