Dag 1 - En bild av dig själv med femton fakta.

♥ jag HATAR när jag fr reda på att någon har ljugit för mig.
♥ Jag har bott i Täby i hela mitt liv.
♥ Jag har världens bästa vänner.
♥ Jag är ca 1.53 cm lång & vägen runt 41 kg.
♥ Jag föddes 17 mars 1998 på Danderyds sjukhus.
♥ jag är beroende av pengar xD
♥ Min mobil heter Samsung S5230 men jag vill ha en windows 7 phone (stavning?).
♥ det finns bara en i värden som jag kan berätta allt för.
♥ Jag bor i en villa.
♥ Jag gillar inte Justin Bieber.
♥ jag kommer inte på någon fråga?
♥ Jag är omöjlig att få upp på mornarna.
♥ När jag var liten ville jag bli städare xD.
♥ min mail sak på msn har blivit avstängd för att jag hade för mycket oöppnade brev...
♥ jag har ADHD.

Kommentarer
Postat av: z i r r e s ♥

Har en foto-tävling på bloggen var gärna med ;)

2011-04-21 @ 18:22:42
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0